Петък, 26 Април 2024, 00:27

ЧЕЗ организира приемна в Ботевград на 6 ноември

30 Октомври 2014, 10:16
(0) (0)
Ботевград - Новини
Прочетена: 906 0


 На 06 ноември 2014 г., четвъртък, ЧЕЗ ще организира приемна за битови и бизнес клиенти от Ботевград. Инициативата се осъществява със съдействието на общината. Приемната ще се проведе от 10:00 до 13:00 часа в заседателната зала на общината, която се намира на пл. „Освобождение“ 13.
 
По време на срещите потребителите ще могат да представят конкретни казуси и да зададат своите въпроси към регионалните ръководители от четирите основни направления в „ЧЕЗ Разпределение България“ АД – „Експлоатация и поддържане“, „Развитие на мрежата“, „Реализация на инвестициите“ и „Мерене и управление на данните“. В инициативата ще се включи и представител на „ЧЕЗ Електро България“ АД. Всеки клиент ще получи индивидуален отговор след подробно разглеждане на представения от него случай.
 
„Грижата за потребителите е основен приоритет за ЧЕЗ. Целта ни е да бъдем максимално близо до клиентите, да водим открит диалог с тях. Всеки, който посети приемната, ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание“, каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България.
 
Инициативата в Ботевград е част от кампанията, която ЧЕЗ стартира от 20 октомври, за организиране на приемни в 14 населени места от Западна България – Благоевград, Ботевград, Бяла Слатина, Видин, Враца, Дупница, Кюстендил Ловеч, Монтана, Перник, Плевен, Разлог, Сандански и Тетевен.
 
Грижата за клиента е във фокуса на политиката на ЧЕЗ от стъпването на компанията на българския пазар през 2005 г. С цел да оптимизира комуникацията с потребителите, през миналата година ЧЕЗ създаде две нови институции – енергиен омбудсман, който разглежда сигнали и жалби на клиенти, останали недоволни от решаването на техните казуси в компаниите на ЧЕЗ в България, и потребителски съвет, който анализира и предлага за внедряване добри практики в обслужването на клиенти. През март 2014 г. представители на мениджмънта на ЧЕЗ в България влязоха в ролята на служители в центровете за обслужване на клиенти в Западна България по време на „Седмицата на потребителя“.
 
Пресцентър на ЧЕЗ България
тел. 02/ 8958 369;
моб. 0884498636;
е-mail: communications@cez.bg

Източник: balkanec.bg

Коментари (0)

Няма добавени коментари

Добави коментар:

Назад

Последвайте ни във Facebook

Обяви

виж всички
виж всички

Анкета » коментари (4)

Ще има ли предсрочни избори отново?

Анкета » коментари (4)

Ще има ли предсрочни избори отново?

отговори
Да. Категорично! (191)
70% Complete
Не. Само се пазарят за порциите във властта. (123)
70% Complete
Не знам и не ме интересува. (44)
70% Complete
Поредната политическа глупост. (54)
70% Complete